marți, 27 noiembrie 2012

Bah,să-mi trag un cap in gură!-Sorin Olariu

Vezi pe sticlă semidocţii
Făr-un minim de cultură
Dând notiţe-n miezul nopţii…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…

Avocaţi făcând la spume,
Analişti de conjunctură,
Ei rezolva pacea-n lume…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…

De carton miliardarii
Urlă-n draci, fără măsură
Şi îşi flutură dolarii…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…

Guvernanţi ce iau plocoane,
Opozanţi cu coama sură
Ce se ceartă pe ciolane…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…

Biznismeni ce trag la ţepe,
Ce ne plimba şi ne fură
Încercând doar să ne-nţepe…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…

Manelişti cu patru clase,
Fotbalişti de umplutură
Cu merţane lângă case…
Bah, să-mi trag un cap în gură!…



De-aia-mi vine câteodata
S-o las naibii de cultura,
Si sa-i strâng mai laolalta
Sa le dau un cap în gura!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu