duminică, 9 august 2015

Vom veni, să clădim pentru ruguri altar!-Daniela Drenea


Voi, oameni politici de-un leu și doi bani,
Pierdut-am departe de țara mea ...ani....!
Cap plecat,nod în gât ,un bănuț lacrimat
Pentru cei de acasă, pentru tata din sat,
Nu -ncercați să -mi luați dreptul de a iubi
Plaiul,neamul,eroii,că oriunde aș fi
Drum de -ntoarcere e și cu suflet amar
Vom veni ,să clădim pentru ruguri altar!

Sărăciți, dezbinați și mințiți ,mai putem
Ridica tricolorul, să vedeți că suntem!



4 comentarii:

  1. Interesanta postarea felicitari ! poate te intereseaza http://victor-revnic.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă emoționează Dana ceea ce ai scris! Foarte frumos dar și foarte trist din păcate! M_as dori să îți mai aud chitara...Ai mai cântat??? Mi_e dor să te văd, să te aud...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea zăpadă....cânt rar ,poate într-o zi fac un video cu muzica mea .Deseori ,gândind la tinerețe ,mă gîndesc la tine.

      Ștergere