luni, 6 martie 2017

Lumea se naşte, trăieşte şi moare.. - Corneliu Vadim Tudor


Aud flori plângând, de sensibil ce sunt
Nu pot să tund iarba – se ascunde-n pământ.

La televizor nici nu pot să privesc
Să văd prădători în ospăţ nebunesc.

În zorii de ziuă eu am insomnie
La gândul că în abatoare-i urgie.

Că vite şi păsări sunt sacrificate
Cu şocul electric, cuţite zimţate.

E-atâta cruzime în noi şi-n natură
Din ochi îmi curg lacrimi şi sânge pe gură.

Mi-e milă de tot ce e viu şi mă doare
Că lumea se naşte, trăieşte şi moare.

Trăim pe-o Planetă de jaf şi război
Fă, Doamne, ceva, fie-Ţi milă de noi.

Există şi lumi unde nu este moarte
Eu cred că-n Agartha, pe Venus, pe Marte.

Fii bun şi ne-acordă acelaşi regim
Să fim ca şi Tine... Să nu mai murim...

2 comentarii:

  1. This is the perfect web site for anyone who really wants to understand this topic.
    You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will need to...HaHa).
    You certainly put a new spin on a subject that has been written about
    for years. Excellent stuff, just great!

    RăspundețiȘtergere