duminică, 26 august 2018

Mea culpa-Andrei Radu





                       E vina mea, din marea vină a mea

                       Că Bucovina zace sfâșiată,

                       E vina mea că mică ne e marea,

                       E vina mea că bântuie uitarea.

                       Pe-atâția morți cine să-i țină                                                                                                                                                        minte?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                       Că la Fântâna Albă n-au morminte!

                       E vina mea că încă se mai moare,

                       E vina mea că Prutul iar ne doare,

                       Că apa lui e doar sârmă ghimpată............



                       E vina mea că lor le este frică,

                       E vina mea când ei or să mai zică

                       Cum au ajuns o nație inventată

                       Deși suntem de-o mamă și de-un tată!



                       E vina mea că au căzut stejarii,

                       Că sufletele le-au furat tâlharii,

                       Că a rămas atâta chin și dor

                       Și că-ntâlnești mereu cozi de topor.



                       Din vina mea pierdut-au demnitatea,

                       De zeci de ani așteaptă și dreptatea.

                       E vina mea că nu mi-am amintit

                       Că Nistrul curge ca un plumb topit.



                       E vina mea că i-am lăsat

                       Să cotropească sat cu sat.

                       E vina mea că n-am putut,

                       E vina mea că am tăcut!



  E vina mea, e marea vină a mea............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu