vineri, 17 august 2018

Patrie-Ioan Alexandru

Nici sfinți n-am dat prea mulți noi la vedere,
Făptuitorii binelui s-ascunși
Vom socoti cât fost-am la-nviere
De bucuria milelor ajunși.

Până atunci e viețuirea noastră
Grâu și neghină la un loc
Și de departe zarea e albastră
Oricât ar fi în lume nenoroc.

Neamul meu, poporul de omenie,
Cât ne-a fost pământul de puțin
Ne-am ținut cu el de veșnicie
Am dat de pâine și de vin.

Și cu pruncii am crescut o țară
Și cu vremea-am  devenit stăpâni
Peste cerul stelelor de vară
Tremurându-și auru-n fântâni.

3 comentarii:

  1. I know this web site presents quality based articles and additional material, is there any other web site which gives these kinds of information in quality?

    RăspundețiȘtergere
  2. I was able to find good information from your articles.

    RăspundețiȘtergere
  3. You are so cool! I don't suppose I have read through a single thing like this before.
    So nice to find someone with a few unique thoughts
    on this topic. Really.. thank you for starting this up.
    This website is something that's needed on the web, someone with a bit of originality!

    RăspundețiȘtergere