marți, 6 decembrie 2016

Doina Libertății-George Filip


Foaie verde libertate,
Dunărea ne strigă-n sânge.
Țara cu cuțitu-n spate
Strigă-n veac dar nu se frânge.
Din Ceahlău  răsună bucium,
Geme țara în junghere
Și de foame și de zbucium
Rabdă neamul în durere.
Doina mea de libertate,
Dacă-mi ești din neam și sânge,
Măi române, măi bărbate,
Fii cu noi când Țara plânge.
Țară, unde-ți sunt bărbații?
Cine mi te-nstrăinează?
Prin istorie, ca frații,
Treji, copii tăi veghează

Treji, copii tăi veghează
Prin istorie ca frații.
Cine mi te-nstrăinează
Țară...unde-ți  sunt bărbații?
Fii cu noi când Țara plânge
Măi române , măi bărbate,
Dacă-mi ești de-un neam și sânge;
Doina mea de libertate...
Geme țara in junghere,
Din Ceahlau răsună bucium,
Rabdă neamul în durere
Și de foame și de zbucium;
Strigă-n veac dar nu se frânge
Țara cu cuțitu-n spate,
Dunărea ne curge-n sânge:
Foaie verde LIBERTATE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu