duminică, 27 noiembrie 2011

Ne-om întâlni în cer-Pavel Coruț

Deşi suntem frumoşi şi buni,
Iubirea noastră-i un blestem,
Se-nfruntă-n Cer zeii străbuni,
O zi de linişte n-avem..

Să pleci desculţă mândro-n Cer,
S-ajungi la zeii răi şi cruzi,
Nu vezi speranţele cum pier?
Nu vezi, iubito, şi n-auzi..

Iubire, lacrimă de stea,
Nu vezi speranţele cum pier,
Cum scade viaţa mea şi-a ta?
Se-nfruntă zeii noştri-n Cer..

Să strigi, iubito, să te-aud,
Că viaţa noastră îi-n dureri,
Căci sub destinul rău şi crud
N-avem speranţe de-nvieri.

N-avem nici vreme să iubim..
Nu vezi speranţele cum pier,
Cum înserăm şi asfinţim?
Ne-om întâlni iubito-n Cer...

Iubire, lacrimă de stea,
Nu vezi speranţele cum pier,
Cum scade viaţa mea şi-a ta?
Se-nfruntă zeii noştri-n Cer...

Iubire, lacrimă de stea,
Nu vezi speranţele cum pier,
Cum scade viaţa mea şi-a ta?
Ne-om întâlni iubito-n Cer...


2 comentarii:

  1. MULTUMESC FRUMOS ! Este unul din cantacele mele preferate ! De PAVEL CORUT nici nu mai vorbesc ! Am citit cam tot ce a scris el ,inca de la primele aparitii !

    RăspundețiȘtergere