marți, 22 noiembrie 2011

Vis alb-Otilia Cazimir

Aș vrea cu tine să mă duc departe,
La Polul Nord, sub cerul de opal,
Când gheața mării clare se desparte
În blocuri plutitoare de cristal.

Desfășurând culorile-i spectrale,
S-ar înălța deasupra noastră ca un fald
Dantela aurorii boreale,
De purpură, de aur și smarald.

Banchiza albă ne-ar așterne-n față
Covoare de omăt imaculat.
Și-n adăpostul mic, scobit în gheață,
Am arde-un foc de spirt denaturat.

Din larga-mpărăție de zăpadă,
S-ar aduna fantasticul norod
Al nopților polare, să ne vadă:
Urși albi, de vată — foce mari, de glod...

Iar când natura-n soare nou învie
Și când văzduhul nu mai e opac,
Într-un bazin de sticlă argintie
Ar licări oglinda unui lac.

Acolo-n apa-i calmă și albastră
M-aș duce-n zori de ziuă să mă scald
Și cât ar fi de frig, iubirea noastră
M-ar face să-mi închipui că mi-i cald!


Un comentariu:

  1. As vrea...

    Poezie de dragoste de Anne-Marie C.

    As vrea sa fiu ca luna
    Pentru ca…e unica in fiecare suflet,
    Iar lumina ei oglindeste pe fiecare dintre noi.

    As vrea sa fiu ca soarele
    Pentru ca e unic,
    Iar razele lui… ne mangaie cand suntem tristi.

    As vrea sa fiu o umbra,
    Pentru ca… e unica… fiecare trup cu umbra lui…

    As vrea sa fiu aproape de tine
    Sa-ti fiu umbra…sa-ti fiu luna…sa-ti fiu soare…

    As vrea sa fiu Eu…
    As vrea sa fiu…unica ta dragoste…

    RăspundețiȘtergere