miercuri, 14 decembrie 2011

Bună variantă rea -Adrian Paunescu


 La noapte ne certăm definitiv
Ne despărţim în mici felii de pâine
Şi ne urâm acum fără motiv 
Să ne-mpăcam fără motive mâine
Nu-i cauză şi nu e nici efect
În toată încleştarea asta mare
Iubirea noastră toată-i un defect
Ferească Dumnezeu să se repare

 Îmi vine să te-njur de Dumnezeu 
Şi-apoi să-l rog pe el să te salveze
Eşti binele precum eşti răul meu
Cea mai cumplită dintre ipoteze

 Mă calci pe nervi şi mă înnebuneşti
Ai să mă faci, fierbinteo şi rebelo
Cu-aceste negre mâini împărăteşti
Să-ţi nimeresc gâtlejul ca Othello
Tu, am impresia, nici nu observi
Cu ce iubire te păstrez în mine
Pe inimă te port, te duc pe nervi
M-ai prefăcut în cioburi şi ruine

 La tot ce-i hotărât definitiv
Nu am nici azi nimica împotrivă
Dar eu mă tem să nu găsim motiv
Pentru o despărţire relativă
Promite-mi că pe celălalt tărâm
Ne vom vedea cu nişte ochi de gheaţă
Atâta timp cât nu ne hotărâm
La scurta despărţire de-o viaţă

 La noapte ne certăm definitiv
Ne despărţim în mici felii de pâine
Şi ne urâm acum fără motiv 
Să ne-mpăcăm fără motive mâine
Nu-i cauză şi nu e nici efectc
În toată încleştarea asta mare
Iubirea noastră toată-i un defect
Ferească Dumnezeu să se repare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu