joi, 6 martie 2014

Petiţie cu bucluc

  Stimate Domnule Ministru,

Situaţia mea familială şi familiară mă determină să solicit sprijinul Domniei voastre în vederea lăsării la vatră. Vă rog să analizaţi cu atenţie, ce mi s-a întîmplat:
1) Înaintea încorporării, m-am căsătorit cu o văduvă de 44 de ani.
2) După scurt timp, fiica soţiei mele, deşi avea doar 25 de ani, s-a căsătorit cu tatăl meu, pe care l-a îndrăgit la prima vedere cu prilejul căsătoriei mele. În urma acestei duble căsătorii, tatăl meu mi-a devenit ginere, fiindcă s-a căsătorit cu fiica mea vitregă, iar fiica mea vitregă mi-a devenit soacră, ea fiind soţia tatălui meu.
3) De Crăciun, soţia mea a născut un băiat. Băiatul a devenit astfel fratele soţiei tatălui meu, deci cumnat cu tatăl meu. Prin urmare, băiatul meu, fiind frate cu soacra mea, mi-a devenit unchi.
4) Culmea face că în ianuarie anul acesta şi soţia tatălui meu a născut un băiat, care este pe de-o parte fratele meu (fiind fiul tatălui meu) şi pe de altă parte nepotul meu (fiindca este fiul fiicei soţiei mele). Am devenit astfel fratele nepotului meu, şi cum soţul unei mame devine tatăl copiilor ei, şi eu am devenit tatăl soţiei mele şi fratele fiului meu. Cu alte cuvinte eu sunt propriul meu bunic!!!
Avînd în vedere că legea interzice ca tatăl, fiul şi nepotul să fie mobilizaţi în acelaşi timp, vă rog respectuos, stimate Domnule Ministru, să mă lăsaţi la vatră.
Contînd pe amabilul dvs sprijin şi binevoitoarea dvs înţelegere de tată şi adult, vă rog să agreaţi, stimate Domnule Ministru, salutările mele de înaltă consideraţie.

Semnătură indescifrabilă

PS: Este vorba de o scrisoare veridică, expediată de un tânar alsacian Ministrului Apărării Naţionale din Franţa. Cererea sa a fost acceptată, tînărul fiind rapid reformat pt urmatorul motiv: stare psihică instabilă şi preocupată, tulburări mintale agravate de un climat familial perturbat.

www.FunkyDonkey.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu