joi, 27 martie 2014

Un ziarist la stână

Un ziarist face o vizită la o stână, unde ciobanul e tocmai cu oile la păscut.
- Ce faci, bace?
- Uite, aice cu turma...
- Pot să vorbesc cu câinele tău?
 - Câinele nu vorbeşte !
Ziaristul se apleacă spre câine:
- Ce mai faci, Azor?
- Mulţam, fain. (ciobanul rămâne cu gura căscată)
- Ciobanul te îngrijeşte bine?
- Nu mă plâng.Îmi dă mâncare bună, nu mă bate şi din când în când ne
mai şi jucăm.
 Ciobanul rămâne stupefiat.
- Bace! Pot să vorbesc cu măgarul tău?
- Măgarul nu vorbeşte...
Ziaristul se apropie de măgar:
- Ce mai faci, măgăruşule?
- Nu mă plâng. (ciobanul intră în stare de şoc)
- Ciobanul se comportă bine cu tine?
- Da. Îmi dă fân,  iar dacă e vreme rea, mă bagă în şură...
Ciobanul cade pe spate.
- Bace! Pot să vorbesc cu oaia aia de lângă tine?
- Apăi ,vagaboanta aia minte de îngheaţă apele!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu