duminică, 10 august 2014

Call center

Operator: "Ridge Hall,
 asistența cu clientul; cu ce vă pot ajuta?"
Client: "Da, păi, am  probleme cu WordPerfect."
 Operator: "Ce fel de probleme?"
 Client: "Păi, în timp ce scriam, dintr-o dată mi-au fugit cuvintele"
 Operator: "Au  fugit?"
 Client: "Da, au dispărut"
 Operator: "Acum ce vă  apare pe ecran?"
 Client: "Nimic"
 Operator: "Nimic??"
 Client: "Este gol; nu acceptă nimic din ce scriu"
 Operator: "Mai sunteți pe  WordPerfect, sau  ați  ieșit  din program??"
 Client: "Cum să-mi  dau seama?"
 Operator: "Vedeți  fereastra  programului pe ecran??"
 Client: "Ce-i aia fereastră?"
 Operator: "Nu contează. Puteți să  mișcați  cursorul pe  ecran?"
Client: "Păi nu există  nici un cursor: V-am zis, nu  acceptă nimic din ce tastez"
 Operator: "Monitorul are un beculeţ  care să va indice dacă e deschis??"
 Client: "Ce e aia monitor?"
Operator: "Este chestia aia cu ecran care  arată ca un televizor pe  care vă arată ce scrieți.
 Are jos o lumină  micuță  care să vă arate  dacă este deschis??"
 Client: "Nu știu"
 Operator: "Atunci, uitați-vă în spatele  monitorului și  vedeți  unde duce cablul de  alimentare. Îl puteți  vedea?"
 Client: "Da, da, cred că  da"
 Operator: "Perfect.. Urmăriți  cablul și vedeți dacă este în priză"
 Client: "Da, este"
 Operator: "Când erați în spatele monitorului, ați văzut că acolo erau două cabluri în spate, nu doar unu??"
 Client: "Nu"
 Operator: "Păi, sunt două. Vă rog să vă uitați din nou în spate și să găsiți cel de-al doilea cablu"
 Client: "L-am găsit"
 Operator: "Urmați-l și vedeți dacă capătul celalalt este introdus corect în spatele computerului"
 Client: "Nu ajung"
 Operator: "Bine. Dar măcar puteți vedea dacă este introdus bine??"
 Client: "Nu"
 Operator: "Chiar dacă încercați să vă aplecați mai mult tot nu vedeți??"
 Client: "Nu văd nu pentru ca nu ajung la el, ci pentru că e întuneric"
 Operator: "Întuneric?"
 Client: "Da,
 lumina din birou e stinsă și singura lumină pe care o am vine de pe ferestră dar nu e de ajuns"
 Operator: "Păi, va rog să deschideți lumina pentru câteva minute"
 Client: "Nu pot"
 Operator: "Nu puteți? De ce??"
 Client: "Pentru ca e pană de curent"
 Operator: "Pană.......... pană de curent?!?! Aha, mda, bine, am înțeles acum care e problema. Mai aveți cutia în care a venit computerul și manualele de funcționare??"
 Client: "Da, le țin în dulap"
 Operator: "Foarte bine. Luați-le, scoate-ţi computerul din priză, împachetați-l în cutie ața cum era când l-ați
 cumpărat. Apoi duceți-l la magazinul de unde l-ați luat"
 Client: "Chiar? Este chiar atât de grav?"
 Operator: "Da, mă tem că da"
 Client: "Bine, atunci. Ce să le spun??"
 Operator: "Spuneți-le că sunteți prea tâmpit pentru a avea un computer !!!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu