luni, 21 octombrie 2013

Sunt tânăr ,Doamnă/Mircea Dinescu

Sunt tânar, Doamna, vinul ma stie pe de rost 
si ochiul sclav îmi cara fecioarele prin sânge, 
cum as putea întoarce copilul care-am fost 
când carne-mi înfloreste si doar uitarea plânge. 

Sunt tânar, Doamna, lucruri am asezat destul 
ca sa pricep caderea din somn spre echilibru, 
dar bulgari de lumina dac-as mânca, satul 
nu m-as încape în pielea mea de tigru. 

Sunt tânar, Doamna, tânar cu spatele frumos 
si vreau drept hrana lapte din sfârcuri de cometa, 
sa-mi creasca ceru-n suflet si stelele în os 
si sa dezmint zapada pierdut în pirueta. 

Sunt tânar, Doamna, înca aripile ma tin 
chiar de ating pamântul pe-aproape cu genunchii, 
aceasta putrezire ma-mbata ca un vin 
caci simt curgând prin dânsa bunicile si unchii. 

Sunt tânar, Doamna, tânar, de-aceea nu te cred, 
oricât mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara 
desi arcasii cetii spre mine îsi reped 
sagetile vestirii, sunt tânar. Buna seara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu