duminică, 24 noiembrie 2013

Minune evreiască

Creștinul: Eram pe o corabie când o furtună năpraznică a izbucnit. M-am
rugat lui D-zeu și ...ce credeți? Pe o distanță de 10m în jur, între valurile
alea ucigătoare s-a creat un culoar liniștit care ne-a tras corabia la mal !
DUMNEZEU E MARE !
Musulmanul: Eram în deșert, când o furtuna îngrozitoare de nisip s-a iscat
din senin. Nu mai aveam merinde, apă, camilele nu se mai mișcau. M-am rugat
lui Alah. Ce credeți? Pe o distanța de 10 m în față, stânga și dreapta, s-a
iscat din senin o ploaie măruntă pe un culoar care ne-a scos la o oază cu
apă, banane, cocotieri - ALAH E MARE !
Evreul: Era sâmbătă și mă plimbam pe străzile Ierusalimului. Noi suntem
foarte nevoiași. La un moment dat, în fața mea, pe jos, un portofel doldora
cu mii de dolari! Ce să fac? Sâmbăta, n-am voie să ating bani, și-atunci
m-am rugat lui Iahveh. Și ce credeți? În jurul meu, pe o distanța de 10 m
s-a făcut miercuri!

5 comentarii:

  1. Ahaa, its fastidious dialogue about this paragraph here at this web site, I have read all that, so now me also commenting here.
    I couldn't resist commenting. Exceptionally well written!
    I’ve been surfing on-line more than three hours these
    days, but I by no means discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is beautiful price sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made excellent content as you did,
    the net will be much more useful than ever before. http://pepsi.net/

    RăspundețiȘtergere
  2. I am lucky that I discovered this site, exactly the right information that I was
    searching for!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello to all, how is everything, I think every one is getting
    more from this website, and your views are good in favor of new visitors.

    RăspundețiȘtergere
  4. Yes! Finally something about Top SHelf Bread.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello, just wanted to say, I liked this article. It was inspiring.
    Keep on posting!

    RăspundețiȘtergere