luni, 16 decembrie 2013

Copy / Paste

Un orator motivaţional foarte cunoscut îşi întreţinea publicul. La un moment dat a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
La auzul acestei afirmaţii, publicul a rămas uimit. Oratorul a adăugat:
- Iar acea femeie a fost mama mea! Rîsete şi aplauze.
Seara, un poliţist care participase la curs, instruit de către acest orator a încercat să plaseze poanta asta acasă. Fiind afumat, a spus soţiei:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu erai tu...
Soţia sa a început să spumege de furie. Încercînd să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei, poliţistul a trîntit în cele din urmă:
- ... şi nu-mi amintesc cine era!

Morala: Nu lua cu copy, dacă nu ştii să dai paste…   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu