marți, 17 decembrie 2013

Ungurul în noaptea nunţii

 Înainte de noaptea nunţii, tînărul ungur ascultă ultimele sfaturi de la taică-su:
     -Fiule, să faci aşa: cînd o s-ajungeţi în cameră, mai întîi îţi iei femeia în braţe. Pentru că un ungur e PUTERNIC. Apoi, o arunci "în scîrbă" pe pat. Pentru că un ungur e MÎNDRU. Apoi, te dezbraci în pielea goală. Pentru că un ungur e FRUMOS.
     A doua zi, tatăl îl întreabă pe fiu cum a mers.
     - Am făcut cum mi-ai spus tu. Mi-am dus femeia în braţe pînă în cameră, pentru că un ungur e PUTERNIC, apoi am aruncat-o "în scîrbă" pe pat, pentru că un ungur e MÎNDRU, pe urmă m-am dezbrăcat ca să-i arăt că un ungur e FRUMOS. 
     -Bine, bravo. Cred că după aia aţi petrecut o noapte pe cinste! 
    -Ba nu. După aia, m-am masturbat în faţa ei, ca să-i arăt că un ungur e AUTONOM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu