vineri, 13 decembrie 2013

Dacă vrei să nu te mai întorci-Ana Blandiana


Dacă vrei să nu te mai întorci
Fereşte-te de mătrăgună -
Ea-mi fura seara glasul
Şi plînge cu el
Din urmele tălpilor tale,
Daca vrei să mă uiţi
Ascunde-te de lună -
Îţi va aminti
Cum am mers prin lumina ei
Cu picioarele goale,
Dacă vrei să pleci
Ascunde-te de ploaie,
Fereşte-te de ninsoare,
Dacă vrei să mă uiţi Nu te apropia de mare,
Înconjură marea,
Nu te arăta sub zborul păsărilor,
Fugi
De sălciile cu pletele prelungi,
Pînă vei gasi locul unde te
Aşteaptă uitarea
De tot ce-i viu ascunde-te.
O, dar dacă vrei să pleci
Dacă vrei să mă uiţi,
Nu încerca să mori,
Mai ales nu încerca să mori -
Ştiu să cobor ca într-o fîntană
Prin flori.....


2 comentarii:

  1. If you desire to take a great deal from this paragraph then you have to apply these techniques to your won website.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saved as a favorite, I really like your site!

    RăspundețiȘtergere